Частина фракції «Слуга народу» вважає, що коронавірус це «маркетинговий хід»

Депутатка від «Слуги народу» Ольга Василевська-Смаглюк вважає, що історія з китайським коронавірусом — «маркетинговий хід», щоби продати більше медичних масок. За її словами, частина правлячої фракції такої ж думки. Про це депутатка заявила в етері телеканалу «НАШ».

«У нашій фракції поділилися депутати на два табори — одні вважають, що коронавірус це дійсно загроза, а другі — що це маркетинговий хід, щоби продати побільше масок. Я належу до другої категорії, я вважаю, що це маркетинговий хід, але про всяк випадок запаслася респіраторами — купила 10 штук по 150 гривень, щоб було», — сказала вона.

Василевська-Смаглюк також розповіла, що 12 лютого була на засіданні Кабміну й там, за її словами, не було жодного обговорення загрози коронавірусу.