AB InBev Efes Україна проводить активності до Всесвітнього дня споживання пива

AB InBev Efes Україна бере активну участь у формуванні культури відповідального споживання алкогольних напоїв та популяризації здорового способу життя.

«Ми не перший рік проводимо навчальні програми про вплив алкоголю і для наших співробітників, і для представників ритейлу. Всі наші дії і заклики спрямовані на одне — формування культури відповідального споживання алкогольних напоїв в Україні та зменшення випадків зловживання», — коментує Денис Хренов, в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна.

У 2020 році більшість внутрішніх активностей AB InBev Efes Україна з GBRD проходили онлайн. Компанія провела 2 онлайн-лекції — про особливості безалкогольного пива і на тему тверезості за кермом, були ініційовані челенджі для співробітників, інформаційні пости.

AB InBev Efes Україна разом з партнерами ініціювали соціальний проєкт «Скажи ні». Головне завдання соціального проєкту — не вчити і не читати моралі, як нудний викладач, а легко й у веселій формі нагадати великій аудиторії, що безвідповідальне споживання алкоголю неправильне і вже немодне.

У рамках проєкту відома реп-виконавиця Аліна Паш знялася в ролику, в якому обіграна гостра проблематика продажу алкоголю неповнолітнім.

AB InBev Efes Україна прагне запобігти зловживанню алкоголем, знизити випадки водіння в нетверезому стані та вживання алкоголю неповнолітніми. Нещодавно компанія розмістила попереджувальні піктограми на етикетках своїх брендів. На оновленій етикетці AB InBev Efes Україна виділила інформацію про заборону вживання алкоголю особами до 18 років, про небезпеку вживання алкоголю вагітними, людьми, що мають медичні протипоказання, а також про заборону водіння в нетверезому стані.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна — один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev і регіональної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три пивоварні в Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар»; квасу«Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Усі запити, пов'язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

Моб.: +38 (095) 287-62-28; +38 (068) 344-56-02

E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com