AB InBev розробила найлегшу скляну пляшку у світі

AB InBev розробила найлегшу в світі пляшку з подовженою шийкою в Глобальному центрі досліджень і розробок GITEC в Льовені (Бельгія). Ця пляшка поєднала в собі різні технології створення більш екологічних пляшок, зберігаючи при цьому безпечну упаковку, що забезпечує якість пива.

AB InBev вдалося знизити вагу своєї стандартної пивної пляшки з подовженою шийкою з 180 до 150 грамів, скоротивши таким чином обсяг викидів CO2 на 17% в перерахунку на виробництво однієї пляшки.

Крім того, мережа передових броварень в Україні AB InBev оголосила про намір впровадити екологічні інновації в упаковці до 2025 року в рамках досягнення Цілей у галузі сталого розвитку ООН.

«Ми поставили перед собою глобальну мету до 2025 року – виробляти продукт в оборотній тарі або використовувати упаковку з переважно перероблених матеріалів. Зараз наш фокус в Україні – пляшка, банка і ПЕТ. Ми прагнемо об'єднувати наші зусилля з партнерами, щоб перехід на більш екологічну упаковку швидко став реальністю», – прокоментувала керівник напрямку з питань закупівель та сталого розвитку AB InBev Efes Василина Суслова.

Як зазначила Василина Суслова, сьогодні 99% кегів компанії – оборотні, а рівень повторного використання скляних пляшок на виробництві становить до 70%. Окрім того, AB InBev Efes перейшла на преформу зі стандартом горловини РСО 1881 на ПЕТ-лініях своїх пивоварень у Миколаєві, Харкові та Чернігові. Ключова відмінність нового стандарту – зменшення ваги і висоти горловини преформи і ковпачка ПЕТ-пляшки. Це дозволяє не тільки  заощадити матеріали і знизити витрати на виготовлення упаковки, а й зменшити кількість пластикових відходів, таким чином скорочуючи шкідливий вплив на екосистему планети.

Що стосується інновацій у вторинній упаковці, то минулого року в Україні компанія запустила проєкт зі збільшення відсотка вторсировини в стретч-плівці, частка якої зараз становить 50% від загального обсягу.

«Дбайливе ставлення до довкілля є однім із найважливіших завдань сьогодення. Наша компанія продовжує впроваджувати дружні до навколишнього середовища стандарти на своїх пивоварнях, щоб мінімізувати вплив на екосистему», – підкреслила керівник напрямку з питань закупівель та сталого розвитку AB InBev Efes.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.  

Портфель пивних брендів складається з ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Boddingtons Pub Ale, «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов'язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

Моб.: +38 (095) 287-62-28

E-mail: Nonna.Martynova@abinbevefes.com