Cаміт Huawei Better World: названі чотири сфери побудови мереж, які сприятимуть розвитку бізнесу

Оскільки у світі триває криза у зв’язку з COVID-19, оператори зв’язку повинні бути підготовлені в чотирьох сферах побудови мереж, щоб швидко розкрити їх потенціал та стимулювати розвиток бізнесу. Про це під час  саміту Better World Summit 2020 («Кращий світ») розповів виконавчий директор Huawei і президент бізнес групи по роботі з операторами Раян Дін (Ryan Ding).

1. Операторам потрібно максимально підвищити цінність наявних мереж. Вони повинні максимально використовувати свої мережі та швидко розширювати їхні можливості, застосовуючи програмне забезпечення, додаючи плати або міняючи RRU-модулі. Це може допомогти їм реагувати на стрімкий ріст трафіку  даних під час пандемії та оптимізувати вартість володіння майданчиками.

2. Оператори повинні зосередитися на користувацькому досвіді і створювати найкращі мережі 5G. Найкращий мережевий досвід приносить найбільший комерційний успіх, наприклад, у Південній Кореї.

Huawei і надалі допомагатиме операторам надавати найкращий можливий користувацький досвід і швидко монетизувати можливості мережі 5G.

3. Операторам необхідно прискорити комерціалізацію 5G у секторі B2B з метою  збільшення можливостей для бізнесу. 5G вступає в нову фазу розвитку, і ринок B2B є основним для комерційного успіху операторів. Оператори повинні обирати правильні галузі та створювати нові можливості 5G, орієнтовані на B2B. Їм також необхідно просувати єдині галузеві стандарти, щоб прискорити впровадження 5G на рівні B2B.

  • Вибір правильних галузей є важливим для досягнення успіху в секторі B2B. Приватні лінії стали бліц-рішенням використання 5G у B2B. Понад 15 операторів мають приватні лінії зв’язку 5G. Оператори можуть враховувати три фактори при ухваленні рішення про те, на якій галузі зосередитися: привабливість галузі, рентабельність і технічна життєздатність. Huawei пропонує операторам наразі сконцентруватися на гірничорудній, металургійній, портовій та нафтопромисловій галузях для розвитку 5G у B2B.
  • Оператори повинні створити можливості для планування, побудови, підтримки, оптимізації та експлуатації мережі 5G для сектору B2B. Наприклад, їм необхідно покращити свої можливості планування, що націлені на різні умови виробництва, та надавати продукти і рішення, що відповідають вимогам галузі. Крім того, вони повинні розвивати платформи для надання послуг і підтримки екосистеми, забезпечувати доступ до стандартизованих продуктів і сервісів, а також створювати життєздатні бізнес-моделі.
  • Оператори повинні підтримувати єдині галузеві стандарти. Єдині галузеві стандарти — основа для масштабного розгортання 5G у B2B. Міжгалузева співпраця йде повним ходом. Багато галузей, такі як гірнича та виробництво сталі, почали підтримувати галузеві стандарти завдяки публікаціям технічних галузевих описів, створенню альянсів екосистеми, а також участі в обговореннях стандартів.

4. Оператори повинні створювати перспективні цільові мережі. Телекомунікаційна галузь повинна серйозно замислитися над тим, як адаптувати свої мережі до постійно потреб користувачів, що постійно змінюються, сімей та бізнесів, а також про те, як підтримати розвиток цифрової економіки. Huawei і надалі допомагатиме операторам будувати орієнтовані на майбутнє цільові мережі для подальшого успіху.

Джерело інформації:  https://www.huawei.com/ua/news/ua/2020/20200728

Щоб дізнатися більше про саміт Better World Summit 2020, будь ласка, перейдіть за посиланням.

Про компанію Huawei

Huawei є провідним світовим постачальником інфраструктури інформаційних і комунікаційних технологій (ІКТ), а також інтелектуальних пристроїв. Створюючи інтегровані рішення в чотирьох основних областях (телекомунікаційні мережі, ІТ, «розумні» пристрої і хмарні сервіси), ми прагнемо відкрити цифровий світ, в якому все є інтелектуальним і взаємопов'язаним, для кожної людини, оселі та організації.

Комплексний портфель продуктів, рішень і послуг Huawei є конкурентоспроможним і безпечним. Завдяки відкритій співпраці з партнерами з екосистем ми створюємо довгострокову цінність для наших клієнтів, прагнемо розширювати можливості людей, збагачувати особисте життя і сприяємо впровадженню інновацій в організаціях усіх форм і розмірів.

Компанія Huawei заснована в 1987 році. Це приватна компанія, яка повністю належить її співробітникам.

Інновації Huawei спрямовані на задоволення потреб клієнтів. Ми вкладаємо значні кошти в фундаментальні дослідження, концентруючись на технологічних проривах, які просувають світ уперед. У компанії працюють понад 194 000 співробітників у більш ніж 170 країнах і регіонах, які обслуговують більш ніж 3 мільярди людей в усьому світі.

В Україні компанія Huawei здійснює свою діяльність з 2000 року. Стратегія соціальної відповідальності «ХУАВЕЙ УКРАЇНА» охоплює чотири напрямки: освіта, охорона здоров’я, захист довкілля, розвиток.

Дізнайтеся більше на сайті: https://www.huawei.com/ua/.

Читайте новини компанії в офіційних джерелах:

Huawei Ukraine: https://www.huawei.com/ua/

Huawei Consumer Ukraine: https://consumer.huawei.com/ua/

Huawei Enterprise Ukraine: https://e.huawei.com/ua/

Huawei Global: http://www.huawei.com

Facebook:

Huawei Ukraine https://www.facebook.com/huaweiukraine

Huawei Mobile UA https://www.facebook.com/HuaweimobileUA/

Huawei Enterprise https://www.facebook.com/HuaweiEnterprise

Huawei Global https://www.facebook.com/huawei/

Huawei FusionSolar Ukraine https://www.facebook.com/HuaweiFusionSolarUkraine/

Telegram:

Huawei UA https://t.me/Huawei_Ukraine

Twitter:

https://twitter.com/huawei_ukraine

Контакти:

Аліна Севастюк, менеджер зі зв’язків із громадськістю ТОВ «ХУАВЕЙ УКРАЇНА» (корпоративний PR), sevastiuk.alina@huawei.com, +380 95 462-82-82

Олександра Терещук, спеціаліст зі зв’язків із громадськістю ТОВ «ХУАВЕЙ УКРАЇНА», tereshchuk.oleksandra@huawei.com, +380 96 340-66-22