Мережа магазинів EVA оголошує фінансові показники за 2020 рік: виручка зросла на 7%

Найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я EVA, якою керує ТОВ «РУШ», поділилася позитивними результатами своєї діяльності за попередній рік. Так, незважаючи на непросту економічну ситуацію в 2020 році, компанія «РУШ» продовжила розвиток мережі, відкривши 88 нових магазинів EVA в 51 населеному пункті України. Асортимент мережі включає понад 30 000 позицій, а портфель власних торгових марок налічує 51 ВТМ. Загалом штат співробітників компанії складається з близько 13 000 осіб.

Отже, ключові фінансові показники 2020 року* були наступними:

· виручка компанії зросла на 7% порівняно з 2019 роком і становила 13 445 млн грн (2019 р.: 12 595 млн грн);

· операційний прибуток становив 1 109 млн грн, що на 36% більше, ніж у 2019 році (2019 р.: 815 млн грн);

· операційна маржа зросла з 6,5 % до 8,2%;

· EBITDA 12М збільшилася з 1 389 млн грн до 1 916 млн грн;

· чистий прибуток становив 548 млн грн, тоді як у 2019 році — 321 млн грн.

Зазначимо, що ТОВ «РУШ» реінвестує чистий прибуток у розвиток бізнесу. Так, чистий рух коштів від інвестиційної діяльності за 2020 рік становить 378 млн грн, за 2019 рік — 432 млн грн.

Короткий фінансовий огляд ілюструє такі результати:

(показники у млн грн, якщо не вказано інше)

     

 

2020

2019 [i]

               Приріст

Виручка

13 445

12 595

7%

Операційний прибуток

1 109

815

36%

Операційна маржа (%)

8,2%

6,5%

+1,7 pps

EBITDA 12M

1 916

1 389

38%

Чистий прибуток

548

321

71%

Маржа чистого прибутку (%)

4,1%

2,5%

+1,6 pps

*звітність підготовлена за стандартами МСФЗ, консолідована.

[i] Наведені тут дані за 2019 рік є уточненими та можуть дещо відрізнятися від тих, що були опубліковані раніше.

Підбиваючи річні підсумки, фінансовий директор компанії «РУШ» Лілія Воленко зазначила, що через світову пандемію 2020-й став роком викликів та змін і для компанії, і для всіх людей: «Ми змінювали себе, змінювали свої процеси й отримали результат, який свідчить про правильність цих змін. Торік нам вдалося зберегти фінансову стабільність і створити міцне фінансове підґрунтя для подальшого розвитку компанії».

ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА

Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент декоративної косметики, парфумерії, продукти для догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також засоби для догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.

Сім років компанія EVA посідає лідерські позиції у своєму сегменті ринку, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». У 2020 році лінію магазинів EVA втретє поспіль визнано «Найкращим магазином краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року-2020». У 2019-му компанія отримала нагороду «Ритейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association, а також нагороду найбільшої міжнародної виставки у галузі приватних марок PLMA (Private Label Manufacturers Association) у Нідерландах і нагороду «За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками» від виставки InterCHARM.

За 18 років компанія зросла до понад 1 000 магазинів по всій Україні, представивши більш ніж 30 000 асортиментних позицій. У 2020 році вперше у своїй історії мережа магазинів EVA перетнула психологічний рубіж у 100 мільйонів одиниць товарів ВТМ, які реалізувала протягом року, та має у своєму портфелі 51 ВТМ. Нині штат співробітників лінії магазинів EVA налічує близько 13 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено в моделі сервісу компанії: «EVA — це найкраща подруга, що дарує щастя бути собою».

Додаткова інформація: https://eva.ua/.

Контакт для ЗМІ:

Музиченко Тетяна Володимирівна

Тел.:  +380 93 130 7512

E-mail: EvaPressOffice@spnua.agency