«Найкращий подарунок — бути поруч»: Stella Artois запускає новорічну кампанію

Новорічні свята — це час відпочинку, подарунків і зустрічей ыз близькими людьми. Це особливий час для Stella Artois. Місцева пивоварня зробила мешканцям бельгійського містечка Левен подарунок до Різдва — новий сорт пива. Назву пиво отримало на честь різдвяної зірки, яка вказала волхвам шлях до Вифлеєму. Адже stella латиною означає «зірка». Крім цього, бельгійці отримали ще один цінний презент — час, проведений разом за келихом світлого лагеру.

Відтоді Stella Artois завоювало популярність у всьому світі. Пиво стало асоціюватися з напоєм для святкування Різдва і Нового року. І щороку на лімітованій серії Stella Artois запалюється зірка, що свідчить про вірність традиціям пивоваріння, які передаються майстрами Stella Artois від покоління до покоління. Напередодні новорічного сезону Stella Artois запускає кампанію «Найкращий подарунок — бути поруч». Преміальний бренд пива створив святковий відеоролик, присвячений найважливішим соціальним питанням напередодні Нового року та Різдва.

«З наближенням зимових свят ми замислюємося про те, що подарувати друзям і родичам. І цього року, коли всі змушені дотримуватися соціальної дистанції через карантин, найкраще, що ми можемо дати близьким, — це наш час, увага та турбота. Бути поруч — це найкращий подарунок», — коментує Катерина Сахарнова, маркетинг-менеджерка преміальних брендів AB InBev Efes Україна.

Бренд Stella Artois закликає переоцінити те, на що ми витрачаємо свій час, і приділити більше уваги теперішньому моменту і теплому спілкуванню з рідними та друзями. Це особливо важливо зараз, коли світ й усі ми тимчасово розділені через пандемію.

Stella Artois щороку вітає українців із різдвяними святами і нагадує про вічні цінності — мир, злагоду та турботу один про одного. У ці дні всім нам потрібно трохи більше тепла й уваги, легких бесід у колі рідних. Stella Artois допомагає об’єднати людей і створити особливу дружню атмосферу святкування.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна — один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev і регіональної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три пивоварні в Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар»; квасу«Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Усі запити, пов'язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

Моб.: +38 (095) 287-62-28; +38 (068) 344-56-02

E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com