Укрпошта хоче випустити марку на честь перемоги Kalush Orchestra на «Євробаченні-2022»

Генеральний директор національного оператора поштового зв'язку «Укрпошта» Ігор Смілянський заявив про плани випустити марку, присвячену перемозі українського гурту Kalush Orchestra на «Євробаченні-2022».

Про це він написав у Facebook.

«"Укрпошта" випускає марки згідно з рішенням Художньої Ради. Але я думаю, в мене буде достатньо аргументів як у голови Ради, погодити та пришвидшити випуск марки, присвячений нашим переможцям. Так, як ми це зробили з Русланою та Джамалою», — наголосив Смілянський.

Він зазначив, що дизайн марки розроблятимуть окремо, бо це потрібно погодити з «Євробаченням».

«Якщо бажаємо йти в Європу - треба поважати права інтелектуальної власності. Тому поки фото - це приклад одного із варіантів», - зауважив гендиректор.

Смілянський нагадав, що в застосунку «Дія» і на сторінках Укрпошти в соцмережах триває голосування, яку марку випустять наступною. 

«Поки є безперечний лідер, але ще є 5 днів для визначення. А Kalush піде поза конкурсом», — додав він.