В Україні розпочав роботу контакт-центр з протидії поширенню COVID-19

Міністерство охорони здоров'я 2 листопада запустило роботу всеукраїнського контакт-центру з протидії поширенню COVID-19, який працюватиме цілодобово.

Про це під час брифінгу заявив міністр охорони здоров'я Максим Степанов.

Тепер кожен громадянин України може отримати офіційну та вичерпну інформацію з усіх питань щодо COVID-19.

Номер телефону: 0-800-60-20-19.

"Контакт-центр працюватиме цілодобово. Ми сподіваємося, що він допоможе громадянам оперативно отримувати важливу інформацію та правильно протидіяти поширенню коронавірусної хвороби", - наголосив очільник МОЗ.

До роботи контакт-центру буде задіяно 150 операторів. Якщо їм необхідно буде уточнити інформацію, - таке звернення вони реєструють у відповідній CRM-системі, яка автоматично надсилатиме його на розгляд до центрального чи місцевого органу влади відповідно до компетенції. А після отримання необхідної інформації оператори зв’язуються із заявником, щоб її озвучити.

"Наприклад, якщо ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю, отримати направлення на тестування чи комп'ютерну томографію, якщо у вас є питання про тестування тощо... Зрозуміло, щоб з'ясувати та надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно зв'язатися з відповідним містом, з відповідним сімейним лікарем і потім після отримання інформації оператор обовязково вам повинен зателефонувати", - зазначив Степанов.

Такий алгоритм роботи пов'язаний передусім з тим, що продовжує зростати кількість нових хворих, - осіб, які потребують швидких та надійних відповідей на питання щодо проведення безкоштовного тестування, надання невідкладної допомоги або ж забезпечення ранньої самоізоляції з моменту виявлення перших симптомів тощо.