Німецька мережа супермаркетів Lidl готується зайти в Україну

Популярна німецька мережа супермаркетів Lidl готується вийти на ринок України. Керівником місцевого офісу вже призначили Адама Мішчишина.

Про це повідомляє німецьке профільне видання Lebensmittel Zeitung з посиланням на внутрішні документи компанії.

Новопризначений керівник українського підрозділу раніше очолював цю мережу у Польщі. Документ про його призначення підписаний гендиректором Lidl Гердом Хшановські, зазначає видання.

Очікується, що мережа конкуруватиме з магазинами АТБ, яких в Україні понад тисячі.

Але конкретних термінів запуску поки не розголошують. У відповідь на запит видання Lidl не захотіла робити жодних конкретних заяв щодо можливого розширення, але підтвердила «дослідження України як потенційно цікавого ринку».

Lidl — це німецька міжнародна мережа супермаркетів. Вона налічує понад 11 тисяч магазинів по всьому світу та працює у майже всіх країнах Європейського Союзу, а також у Сербії, Швейцарії, Великій Британії, Австралії та США.

У листопаді минулого року компанія вийшла на ринок Латвії, де за день відкрила 15 магазинів.