«Укрзалізниця» запустила додаток для купівлі квитків і сповіщень про рейс

Сьогодні, 11 серпня, «Укрзалізниця» запустила мобільний застосунок, за допомогою якого користувачі зможуть купувати квитки та отримувати сповіщення про рейси.

Про це повідомила пресслужба «Укрзалізниці».

Так, у додатку можна:

  • придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні; 
  • повернути квитки;
  • отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
  • знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
  • отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.

Тестування нового застосунку провели в липні, і відсьогодні він уже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market

«"Укрзалізниця" є прямим продавцем квитків через застосунок, а відтак вартість квитків для пасажирів буде максимально вигідною — будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні», — наголошують у компанії. 

Як наголосив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у Telegram-каналі, під час війни «Укрзалізниця» стала одним із найважливіших елементів критичної інфраструктури.

«[Укрзалізнция] евакуювала тисячі людей із зони бойових дій та разом із нами організували виплати ВПО просто на вокзалах. А зараз тестуємо інтернет від Starlink у потягах, щоб ви завжди могли бути на зв’язку», — зазначив він.

Наступним етапом діджиталізації «Укрзалізниці» стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей, бронювання лаунжу тощо.