Велика Британія оштрафувала російський телеканал на 200 тис. фунтів

Медіарегулятор Великої Британії Ofcom оштрафував російський канал Russia Today на 200 тис. фунтів стерлінгів (приблизно 6,3 млн грн) за порушення правил мовлення на території країни. Про це повідомляється на сайті урядового органу.

Розслідування регулятора показало, що російський телеканал не зміг зберегти неупередженість у семи сюжетах.

Вони виходили протягом березня-квітня 2018 року і розповідали про отруєння Скрипалів у Солсбері та конфлікт у Сирії.

Як зазначається, глава Роскомнагляду Олександр Жаров заявив, якщо Ofcom покарає Russia Today, тоді російське відомство може покарати британського мовника BBC World News за матеріали з нібито "ідеологічними установками міжнародних терористичних організацій", які вони виявили в інтернет-ресурсах ВВС.