У Київі розглядають можливість повернути трамвайні колії на міст Патона

Київавтодор наступного тижня розпочинає процедуру визначення підрядника, який розробить проєктно-кошторисну документацію реставрації із пристосуванням мосту ім. Патона. Відремонтувати планують проїжджу частину, тротуари, опорні конструкції, а також розглядатиметься можливість влаштування трамвайних колій.

Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв, передає пресслужба міськради.

Він додав, що переможця тендеру планується визначити у березні.

У рамках проведення реставраційних робіт планується:

  • ремонт мостового полотна (проїжджа частина та тротуари);
  • встановлення бар’єрної та перильної огорожі;
  • ремонт конструкцій прогонових будов;
  • ремонт опор та опорних частин;
  • ремонт сходів і реставрація пропілеїв (на правому березі);
  • реставрація колон (на лівому березі);
  • ремонт сполучень із мостом;
  • ремонт засобів навігації у судноплавних прогонах мосту;
  • ремонт оглядових проходів під прогоновими будовами мосту;
  • ремонт мережі дощової каналізації (за необхідності).

«Міст заплановано розширити. Зараз на ньому 7 смуг руху, а буде 8. Між двома напрямками встановлять сучасне бар’єрне огородження. Будуть встановлені інформаційно-вимірювальні системи контролю стану споруди, у тому числі автоматизована система обчислювання ваги транспортних засобів під час руху», – додав заступник голови КМДА.

За словами Густєлєва, на мосту з’являться і велосипедні доріжки в обидва напрямки. Також передбачається розширення тротуарів верхової частини мосту для влаштування променадної частини. Крім того, буде створено можливість для повернення трамваю.

«Згідно з технічним завданням буде враховано можливість влаштування трамвайних колій. А також можливість підйому/спуску пішоходів на Венеціанський острів», – додав чиновник.

Густєлєв нагадав, що під час реставрації повного перекриття руху мостом не планується, адже міст Патона – одна з важливих транспортних артерій, що з’єднує правий берег столиці з лівим.

Міст Патона був введений в експлуатацію у 1953 році. Реконструювали міст лише один раз, у 2004 році, коли з мосту демонтували трамвайні колії. З того часу поточні ремонтні роботи відбувалися лише на невеликих ділянках мосту.