Впровадження електронного квитка у маршрутках Києва відклали до літа

Введення електронної системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті Києва відклали на пів року.

Про це зазначено у розпорядженні №2079 Київської міської державної адміністрації від 30 грудня 2020 року.

Згідно з наказами Департаменту транспортної інфраструктури, всі перевізники, незалежно від форми власності, які працюють у столиці на міських автобусних маршрутах, мали з 1 липня 2020 року впровадити електронні квитки.

Відтак це відтермінували до кінця 2020 року. Тепер же запровадження обов’язкового електронного квитка у маршрутках перенесли з 1 січня 2021 року на 1 липня цього ж року.

Як раніше повідомлялося, місцева влада хоче запровадити е-квиток для уникнення нецільового використання бюджетних коштів, зменшення обігу готівки на транспортних підприємствах, обліку пасажирів (зокрема пільгових категорій) для ефективної організації трафіку та краще визначати суми компенсацій перевізникам.

Передбачалося, що сплатити за проїзд у громадському транспорті можна буде за допомогою:

  • KyivSmartCard;
  • картки метро (до 31 березня 2021 року);
  • безконтактною банківською карткою будь-якої платіжної системи (на жовтих турнікетах у метро);
  • мобільних додатків: Google Pay, Apple Pay, KyivSmartСard;
  • разовим квитком з QR-кодом (паперовим або електронним).

Електронний квиток можна придбати:

  • у мобільному додатку;
  • у кіосках.