«Король пива» BUD качає разом із українським хіп-хопом

Український хіп-хоп набирає обертів. Нещодавно за підтримки бренда BUD компанії AB InBev Efes Україна українська реп-група Fo Sho випустила кліп на трек «Blck Sqr». У лютому пісню презентували в рамках нацвідбору на міжнародний пісенний фестиваль «Євробачення 2020».

Щоб відтворити у кліпі атмосферу вечірки, учасниці групи — три сестри-афроукраїнки з Харкова — запросили представників українського шоу-бізнесу. Серед них Constantine, Nikita Lomakin, Юріна Юлія (YUKO), Ivan Taiga, Маргарита Верховцева, Tricky Nicki, Орест Мурій, Sasha Toure та інші. Локацією для зйомки «Blck Sqr» від Fo Sho став арт-завод «Платформа» в Києві. Режисером виступив Тарас Голубков, відомий за кліпами для групи «Скрябін», Monatik та Артема Пивоварова.

«За основу кліпу був узятий «Чорний квадрат» Малевича, про який також йдеться і в самому треку. Ні для кого не секрет, що за чорним квадратом криється ще декілька інших шарів. І я подумав, що було б круто, якщо ми пірнемо всередину цього квадрата і побачимо всі ці шари, але в зрізі хіп-хоп течії та сучасного погляду на культуру України і мистецтво в цілому», — поділився Тарас Голубков.

Кліп знімали протягом понад 20 годин. Під час знімального процесу учасниці групи та українські артисти, танцюристи, музичні продюсери, блогери, ресторатори і спортсмени могли насолодитися охолоджувальним та ароматним пивом BUD, яке допомагало створити легку й невимушену обстановку на майданчику.

«Творчість Fo Sho повністю відповідає духу BUD. Це сміливість, рух уперед і постійні експерименти в пошуках досконалості. Режисер зміг передати в кліпі всі ці прагнення. І BUD, без якого не обходиться жодна справжня вечірка, гармонійно інтегрується у цю атмосферу», ― говорить Каріне Гарячун, старший бренд-менеджер компанії AB InBev Efes Україна.

Наразі учасниці Fo Sho працюють над новими треками, щоб незабаром презентувати любителям українського хіп-хопу новий альбом.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна — один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev і регіональної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три пивоварні в Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Beck's, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller; локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», Сhill; квасу «Село і люди».

Контакти для ЗМІ

Усі запити, пов'язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

Моб.: +38 (095) 287-62-28; +38 (068) 344-56-02

E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com