Компанія Mattel випустила незрячу Барбі

Американський виробник іграшок Mattel створив ляльку Барбі з тростиною, яка має порушення зору. 

Про це повідомляє Guardian.  

Компанія пояснила, що ляльку, яка вже продається в інтернеті та в магазинах, створили, щоб зробити дітей з порушеннями зору більш представленими в суспільстві.

«Ми розуміємо, що Барбі — це набагато більше, ніж просто лялька; вона символізує самовираження і може створити відчуття причетності», — заявила віцепрезидентка Barbie Кріста Бергер.

Для розробки компанія співпрацювала з Американським фондом для людей з порушеннями зору, аби гарантувати, що всі деталі відображені точно. 

Зокрема, лялька тримає біло-червону тростину, а її очі спрямовані трохи вгору та назовні, щоб «точно відображати погляд», який іноді мають люди з порушенням зору. Окрім того, одяг є більш адаптованим, щоб полегшити процес одягання ляльки, а коробка містить напис Барбі шрифтом Брайля. 

Активістка та телеведуча Люсі Едвардс, яка має порушення зору, з’явилася в рекламі нової Барбі.

Вона також прокоментувала випуск ляльки: «У підлітковому віці я почувалася ізольованою, коли втратила зір і не бачила таких прикладів для наслідування, як я. Мені було соромно за мою тростину, але знання, що в Барбі була тростина, змусило б мене зовсім по-іншому ставитися до своєї та допомогло мені почуватися менш самотньою на шляху до прийняття своєї незрячості».