Американські пілоти розповіли про зустрічі з НЛО

Американські військові льотчики запевняють, що бачили дивні об'єкти майже щодня з літа 2014 року по березень 2015 року високо в небі над східним узбережжям США, повідомляє НВ.

Пілоти ВМС повідомили своїм очільникам, що на об'єктах не було видимих шлейфів від роботи двигуна, йдеться в статті New York Times.

Льотчики стали помічати дивні об'єкти в міру того, як на їх винищувачах-бомбардувальниках F / A-18 Super Hornet міняли радари 1980-х років на сучасні. Спочатку вони вважали показання радарів помилковими, так як не могли побачити самі об'єкти.

Ніхто в міністерстві оборони не говорить, що непізнані об'єкти були інопланетними, і експерти підкреслюють, що зазвичай можна знайти земні пояснення таким інцидентам. Але об'єкти привернули увагу ВМФ, який раніше в цьому році розіслав нові секретні вказівки про те, як повідомляти про те, що військові називають незрозумілими повітряними явищами або непізнаними літаючими об'єктами. Представник військово-морського флоту Джозеф Градішер сказав, що нова інструкція — це оновлення інструкцій, які були відправлені флоту в 2015 році.

«Було кілька різних звітів», — сказав він. За його словами, деякі випадки могли бути комерційними безпілотниками, але в інших випадках «ми не знаємо, хто це робить, у нас недостатньо даних для відстеження цього. Таким чином, мета повідомлення флоту — надати оновлену інструкцію по процедурам повідомлення про передбачувані вторгнення в наше повітряний простір».

Лейтенант Райан Грейвс і чотири інших пілота ВМФ, які в інтерв'ю The New York Times заявили, що бачили об'єкти в 2014 і 2015 роках під час навчальних маневрів з Вірджинії до Флориди у авіаносця Теодор Рузвельт, не роблять ніяких тверджень про їх походження. Луїс Елізондо, співробітник військової розвідки, який керував програмою розширеної ідентифікації загроз космічного простору до свого відходу у відставку в 2017 році, назвав ці спостереження «вражаючою серією інцидентів».

«Ці речі висіли там весь день. Для утримання літака в повітрі потрібна значна кількість енергії. При швидкостях, які ми спостерігали, він тримався 12 годин на повітрі, на 11 годин більше, ніж ми очікували», — сказав лейтенант Райан Грейвс.

Лейтенант Денні Еккойн стикався з загадковими об'єктами двічі. У перший раз він засік об'єкт на 300 м нижче нього і спробував пройти за ним, але, хоча радар показував його присутність, зняти його на вбудовану в шолом камеру так і не зміг. Кілька днів по тому на об'єкті зафіксувалася навчальна ракета, також його засікла інфрачервона камера.

«Я знав, що у мене є докази, що це не помилка, — розповідає він. — Але побачити я нічого не міг».

«У нас є вертольоти, які можуть зависати. У нас є літаки, які можуть літати на висоті 30 000 футів. Але об'єднайте всі це в одному транспортному засобі будь-якого типу без реактивного двигуна, без випускного шлейфа і ви зрозумійте, що ми бачили» , — підкреслив лейтенант Грейвс.