Міносвіти змусило видавництво повернути Крим Україні у підручники історії для 9-10 класів

Міністерство освіти і науки України та Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти" змусили видавництво "Грамота" переробити мапу України без Криму у підручниках історії для 9-10 класів.

Про це йдеться у відповіді МОН на запит "Суспільного".

Так, у матеріалі підручників "Історія України" для 9 класу закладів загальної середньої освіти (автор Струкевич О. К.) та "Історія України" (рівень стандарту) для 10 класу закладів загальної середньої освіти (автор Струкевич О. К.) були виявлені умовні позначки карти України без Криму.

МОН назвало помилку "прикрою".

"Щодо невідповідного зображення мапи України у позначках інформуємо, що ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" вжито відповідних заходів реагування. На вимогу Інституту видавництво "Грамота" переробило згадану умовну позначку й підготувало заміну електронних варіантів підручників для розміщення в електронній бібліотеці Інституту", — розповіли у МОН.

Так, електронні варіанти підручників із новою умовною позначкою розміщено в електронній бібліотеці "Інституту модернізації змісту освіти" (9 клас і 10 клас).

Зазначається, що видавництво "Грамота" підготувало також відповідну правку для друкованих варіантів підручників. Нові зразки умовних позначень для вклейки будуть надруковані і розіслані до департаментів (управлінь) освіти та науки обласних, Київської міської державної адміністрацій для вклейки/заклеювання на відповідних сторінках в обох підручниках.

У відомстві зауважили, що проблеми якості навчальної літератури накопичувалися впродовж попередніх років. Так, наразі тривають комплексні експертизи якості шкільної літератури.

У МОН додали, що відомтство приділяє особливу увагу посиленню контролю за дотриманням видавництвами під час підготовки оригінал-макетів коректного висвітлення суспільно-політичних питань відповідно до вимог чинного законодавства України, а також санітарно-гігієнічних вимог друкованої продукції.

Тим часом обговорюється можливість апробації підручників перед їх масовим запровадженням у закладах освіти.