Після блокування «телеканалів Медведчука» зросла аудиторія у «НАШ»

Після відключення телеканалів «112 Україна», NewsOne та ZIK найбільше зросли показники у телеканалу «НАШ» проросійського політика Євгена Мураєва. Його частка у перший день після відключення зросла у понад 3,5 разів.

Про це повідомляє «Детектор медіа» з посиланням на дані агентства Vizeum Ukraine.

Так, якщо 2 лютого канал мав частку 0,47% за аудиторією «18+, вся Україна», то 3 лютого вона сягнула до 1,72%. У великих містах з населенням у понад 50 тисяч телеканал вийшов у лідери з часткою у 2,65%, випередивши телеканал «Прямий» з часткою 2,13%.

При цьому в середньому у січні «НАШ» мав досить скромні показники і займав останні позиції в топі інформаційних мовників з часткою 0,38% за вибіркою «вся Україна» та 0, 52% у містах з населенням у понад 50 тисяч та аудиторією «18+».

Як зазначається, другим «бенефіціаром відключення», однак не з таким потужним результатом, став телеканал «Прямий». Його частка зросла з 1,31% до 2,2% за аудиторією «18+, вся Україна». У містах з населенням понад 50 тисяч: з 1,68% до 2,13%.

Також зросли показники й у інших  інформаційних мовників.

Так, у перший день відключення, 3 лютого, у порівнянні з 2 лютим, за аудиторією «18+, вся Україна» частка «24 каналу» зросла з 0,38% до 0,40%, «5 каналу» – з 0,76% до 0,83%, «Еспресо» - з 0,87% до 0,90%.

Єдиний канал з поміж умовно інформаційних, частка якого знизилась у перший день відключення «трійки Козака-Медведчука», - це УНІАН: 2 лютого він мав 0,42%, а 3 лютого - 0,38% за згаданою аудиторією.

Показники ж інформаційного каналу «Україна 24» неможливо оцінити, адже дані по ньому в панелі закриті.  

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів в дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти народного депутата від «Опозиційної платформи - За життя» Тараса Козака і телеканалів «112 Україна», NewsOne, ZIK.