Тепер придбати й повернути квитки на потяг можна через чат-боти Укрзалізниці

АТ «Укрзалізниця» розпочало продаж та повернення квитків на всі поїзди далекого прямування через чат-боти у соціальних мережах Viber і Telegram-каналі.

Про це передає пресслужба компанії.

«З 1 жовтня пасажирам УЗ в офіційному чат-боті у Viber та Telegram доступні квитки на всі поїзди далекого сполучення, в тому числі на швидкісних та регіональних маршрутах», — йдеться у повідомленні.

У чат-боті є функції:

  • продажу та повернення квитків;
  • замовлення харчування;
  • відображення розкладу руху;
  • інформування про прибуття, запізнення поїзда, номер колії;
  • онлайн-табло.

Також через чат-бот можна оцінити якість поїздки, чистоту вагона та сервіс провідника і залишити зворотний зв’язок у спеціальній формі.