Тепер придбати й повернути квитки на потяг можна через чат-боти Укрзалізниці
АТ «Укрзалізниця» розпочало продаж та повернення квитків на всі поїзди далекого прямування через чат-боти у соціальних мережах Viber і Telegram-каналі.
Про це передає пресслужба компанії.
«З 1 жовтня пасажирам УЗ в офіційному чат-боті у Viber та Telegram доступні квитки на всі поїзди далекого сполучення, в тому числі на швидкісних та регіональних маршрутах», — йдеться у повідомленні.
У чат-боті є функції:
- продажу та повернення квитків;
- замовлення харчування;
- відображення розкладу руху;
- інформування про прибуття, запізнення поїзда, номер колії;
- онлайн-табло.
Також через чат-бот можна оцінити якість поїздки, чистоту вагона та сервіс провідника і залишити зворотний зв’язок у спеціальній формі.