У МОЗ пояснили, що робити у випадку, якщо у «Дії» не генерується COVID-сертифікат про бустерну дозу

У Міністерстві охорони здоров’я розповіли, що робити, якщо у «Дії» не генерується сертифікат про бустерну дозу вакцини проти коронавірусу.

Про це повідомляє пресслужба МОЗ.

Як пояснюють у відомстві, якщо сертифікат не оновлюється автоматично після отримання третього щеплення, потрібно ще раз його замовити через «Дію».

Для генерації нового документу потрібно зайти у розділ «Послуги» і створити там запит на його отримання.

Якщо лікар, який проводив щеплення, вніс дані правильно, то новий COVID-сертифікат підтягнеться і буде показуватися поруч зі старим.

Якщо ж документ про третю вакцину не з'являється навіть після перезамовлення, а програма продовжує генерувати тільки два попередні COVID-сертифікати, ймовірно, під час внесення даних пацієнта в електронну систему зробили помилку.

Щоб виправити помилку, потрібно звернутися до лікаря, який робив щеплення, і перевірити разом із ним, чи правильно були внесені дані до електронної системи охорони здоров'я.

У записі про бустер має бути вказано, що це «ревакцинація, перша доза з першої», а причиною вакцинації є «щеплення за станом здоров'я (планово)».

Нагадаємо, з 1 лютого українці, які отримали бустерну дозу вакцини проти коронавірусу, можуть згенерувати відповідний COVID-сертифікат у «Дії». Новий сертифікат діє 270 днів із часу отримання бустерної вакцинації.