У «ПриватБанку» розповіли, як збій «Київстару» впливає на роботу деяких терміналів та банкоматів

Збій у мережі «Київстару» частково вплине на роботу деяких терміналів та банкоматів «ПриватБанку», але не на всю мережу.

Про це повідомив речник «ПриватБанку» Олег Серга в коментарі Громадському.

«Для загального розуміння, деяка частина усіх банків, банкоматів та POS-терміналів працює на мобільних картках. Тобто у POS-терміналі стоїть мобільна картка. Для тих терміналів, які працюють на мобільних картках "Київстару", звісно, ця проблема впливає на їх роботу», — зазначив він.

Серга додав, що деякі банкомати також використовують мобільний звʼязок, але в банкоматній мережі «ПриватБанку» максимальний відсоток АТМ, які використовують послуги «Київстару», складає до 5%.

«Тобто на роботу банкоматної мережі це майже не вплинуло. Ми вважаємо, що максимальний ризик до 5% у нас. Це не є масовим. На частину мереж це може вплинути, але не на всю», — наголосив речник.

Доповнено о 14:05. Пресслужба «Ощадбанку» повідомила, що масштабний збій сервісів компанії «Київстар» призвів до непрацездатності незначної частини банкоматів, POS-терміналів та інформативно-платіжних терміналів «Ощадбанку».

«Повне відновлення їх роботи відбудеться після ліквідації збою сервісів компанії "Київстар"», — додали у банку.

Нагадаємо, що зранку 11 грудня у мережі Kyivstar стався технічний збій. Через це можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентів.