Укрпошта, Мінінфраструктури та Мінцифри підписали тристоронній меморандум про взаємодію та співпрацю
9 жовтня АТ «Укрпошта», Міністерство цифрової трансформації України та Міністерство інфраструктури України уклали тристоронній меморандум про взаємодію та співпрацю, який стане основою для розвитку цифрової інфраструктури, оптимізації надання адміністративних послуг та послуг поштового зв’язку.
Про це повідомила пресслужба Укрпошти.
Зазначається, що серед напрямів співпраці у рамках меморандуму - запровадження інструментів надійної та зручної ідентифікації клієнтів АТ «Укрпошта» через інтегровану систему електронної ідентифікації, підвищення якості надання та доступності адміністративних послуг та послуг поштового зв’язку, покращення позицій України в рейтингу електронної участі ООН, а також розвиток інноваційних технологій у сфері поштового зв’язку.
«Спільно з Мінінфраструктури вже запущено транспортний портал електронних послуг, електронний кабінет моряка та розпочато впровадження електронних товарно-транспортних накладних, що вже покращило умови ведення бізнесу в Україні. В подальшому ми плануємо оцифрувати всі адміністративні послуги у сферах транспорту та зробити послуги поштового зв’язку швидкими та доступними для громадян та бізнесу, а також забезпечити взаємодію між ЦНАП та відділеннями Укрпошти і можливість електронної ідентифікації клієнтів Укрпошти», - зазначив міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
Одним із перших кроків у рамках співпраці стала можливість клієнта Укрпошти одержати відправлення за електронними документами в мобільному застосунку "Дія".
Так, для отримання у відділенні внутрішніх та міжнародних рекомендованих відправлень (листи, бандеролі, тощо), внутрішніх страхових відправлень без післяплати або з післяплатою на суму до 5000 грн (Укрпошта Експрес, Укрпошта Стандарт, Укрпошта SmartBox), а також для міжнародних страхових відправлень без митних нарахувань та післяплати — замість паперових документів, які посвідчують особу, можна використовувати ID-картку або закордонний паспорт у застосунку.
Верифікація клієнта відбувається за лічені секунди — шляхом зчитування індивідуального цифрового штрихкоду, який генерує застосунок "Дія" для кожного окремого електронного документа користувача.
«Одним із пріоритетних напрямів роботи для Укрпошти є цифровізація поштової сфери. Окрім техніки і авто, ми міняємо і софт. Наразі проводимо закупівлю нової ERP-системи для налагодження внутрішніх процесів. На черзі - нова фронт-система для автоматизації всіх процесів у відділеннях та роботи операторів, щоб підвищити якість послуг та скоротити час операцій. Третім етапом стане впровадження CRM-системи», — наголосив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.
Крім того Криклій зауважив, що спільно з Мінцифри продовжується активна робота над реалізацією важливих цифрових ініціатив у галузі транспорту. Удосконалюються існуючі механізми та розширюється перелік майбутніх сервісів, якими також можна буде скористатися в онлайн-режимі, не виходячи з дому.