Укрзалізниця почала продаж квитків через месенджери Facebook і Apple

З 15 грудня Укрзалізниця розпочала продаж квитків через Facebook Messenger та Apple Messages для бізнесу.

Про це повідомляє пресслужба УЗ.

"Укрзалізниця запустила свій офіційний чат-бот для продажу квитків та надсилання сповіщень про рейс в Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger - на додачу до запущених раніше Viber та Telegram", - йдеться в повідомленні.

Чат-бот відкривається безпосередньо з головної сторінки Укрзалізниці у Facebook, а для користувачів Apple з'явиться ще більш зручний та ексклюзивний інструмент для взаємодії з національним перевізником.

За допомогою Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger пасажири Укрзалізниці можуть купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди Інтерсіті+, повертати раніше придбані квитки, дивитися розклад рейсів та онлайн-табло станцій, а також перевіряти, до якої платформи прибуває потяг.

Крім цього, придбані в офіційному чат-боті квитки можна додавати до гаманців Apple Wallet та Google Pay.