В Україні банки почали запускати верифікацію клієнтів через мобільний додаток «Дія»

Відтепер клієнтам банків, які мають електронний паспорт у застосунку «Дія», більше не потрібні паперові документи для підтвердження своєї особистості в банківському відділенні. Наразі послуга шерінгу цифрових документів вже доступна у ПриватБанку, Монобанку та А-Банку. 

Про це заявив міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров на спільному брифінгу Мінцифри та Нацбанку.

Так, Федоров пояснив, що ця послуга дозволить громадянам ідентифікувати свою особистість у банку та надати свої документи у цифровому форматі, щоб відкрити банківський рахунок, не виходячи з дому. Послугу можна використовувати як на онлайн-ресурсах банку (мобільному застосунку чи сайті), так і у звичайному відділенні банку. На смартфоні клієнта автоматично генеруються коди доступу (QR-код та штрихкод), які зчитуються у банку. Далі клієнт підтверджує дозвіл на передачу власних даних з «Дії», і банк може надавати необхідну клієнту послугу.

"Сьогодні запрацювали ПриватБанк, який має понад 25 млн фізичних осіб клієнтів. Запрацював Монобанк, який має 2,5 млн клієнтів та запрацював А-банк, який має понад 3 млн клієнтів. І це всього за тиждень", - повідомив глава НБУ Кирило Шевченко.

Він зазначив, що наступного тижня будуть проходити зустрічі з банками, щоб вони долучались до цього проєкту.

В Нацбанку підкреслили, що за перший тиждень роботи отримано близько 4 тисяч заявок нових клієнтів на реєстрацію через «Дію».

Крім того, наразі понад 30 банків готуються до переходу у новий формат взаємодії з клієнтами. Для цього команда впровадження Мінцифри підготувала всі необхідні технічні документи, опис та підтримку під час налаштувань та тестування. Будь-якому банку достатньо 72 години, щоб запустити шерінг, додали у Нацбанку.

"Ми сподіваємось, що такий темп, як ми взяли, буде дотриманий протягом найближчих двох-трьох місяців, поки всі банки не виявлять бажання стати учасниками спільної програми з «Дія»", - підсумував Шевченко.