Російська фірма хоче відсудити у Roshen право використовувати етикетку цукерок «Ромашка»
Московська компанія «Рот Фронт» (Rot Front) хоче через суд Євросоюзу заборонити українській корпорації Roshen використовувати в ЄС етикетку цукерок «Ромашка» із зображенням ромашки. Про це повідомляє Liga.net з посиланням на рішення суду.
У ньому вказано, що судовий спір між цими компаніями триває ще з 2017 року. У грудні 2016 року українська компанія подала заявку на реєстрацію етикетки, але у 2017-му російська компанія оскаржила цей намір.
Російська фірма вважає, що Roshen не має права використовувати такий зовнішній вигляд етикетки, бо він схожий на їхню продукцію, тому споживач може переплутати виробника. А «Рот Фронт» зареєструвала цю етикетку раніше.
Зазначається, що у липні 2018 року суд задовольнив заявку російської фірми і відхилив заявку Roshen. Але кондитерська корпорація Roshen, не погодившись з таким рішенням, оскаржила відмову в реєстрації своєї заявки. І вже у листопаді 2018 року суд скасував своє перше рішення та задовольнив вимогу української корпорації, визнавши, що етикетки не настільки схожі, аби споживачі їх сплутали.
Але от вже 13 травня 2020 року суд скасував останнє рішення і знову став на бік російської компанії. Судові витрати за «Рот Фронт» має сплатити Бюро інтелектуальної власності ЄС, а корпорація Roshen повинна погасити свої витрати сама.