Європейський суд відмовився визнати логотип Adidas торговою маркою

Європейський суд загальної юрисдикції відмовився визнати логотип Adidas торговою маркою, захищеною законодавством ЄС. Мова йде про логотип для взуття з трьох паралельних смуг, орієнтованих в будь-якому напрямку, йдеться в повідомленні прес-служби суду. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.

Суд підтвердив рішення Європейського бюро з інтелектуальної власності (EUIPO), яке в 2016 році анулювало реєстрацію такої торговельної марки. Цей орган вказав, що таке зображення не дозволяє точно відрізнити логотип Adidas від інших схожих зображень - отже, не дозволяє виділити товари компанії серед інших брендів.

EUIPO анулював реєстрацію на вимогу бельгійської компанії Shoe Branding Europe BVBA.

Раніше Adidas намагався зобов'язати BVBA змінити її логотип для взуття, який представляв собою дві паралельні косі смуги, стверджуючи, що це занадто схоже на три адидасівські смужки. У 2009 році бельгійська компанія захистила в суді право на свій логотип, і з тих пір сторони продовжують судитися.